Mallis


Bokade en resa till Mallorca häromdagen. Nu ska det äntligen bli av! Resa utomlands med bästa vännen sedan 34 år, vi har pratat om det i säkert över 20 år men det har aldrig blivit av. Vet inte varför. Men nu, nu bär det av om drygt en vecka.

Mallis, here we come!

Om Ewa

Ju äldre jag blir desto mer fascinerad blir jag av möten. Inte sammanträden, utan de stunder i livet när jag verkligen möter någon - i en blick, i ett samförstånd, i en åsikt, en insikt, en aha-upplevelse. En bebis genomträngande, avslöjande blick, min hundkompis Mira som förstår när jag mår dåligt, bästa vännen L som skickar ett sms just i den stund jag behöver det som mest. Sånt vill jag skriva om!
Det här inlägget postades i Aktuellt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

