Lisa Nilsson – here we come #blogg100 /34


Det blir lite ont om tid för bloggande idag/ikväll så jag tänker bara tala om att jag är på väg till Stockholm för konsert på Cirkus med Lisa Nilsson. Det är min födelsedagspresent till maken som nog är en av hennes största fans.
Jag får uppdatera senare – nu ska jag vara i nuet in real life med trevligt sällskap. Puss på er!

Uppdaterat:
På väg hem med sista tåget efter en konsert som började medelmåttigt och blev bara bättre och bättre. Och till extranumren bjöd hon in Samuel Ljungbladh på scenen till allmänt jubel. Kan bara konstatera att Lisa Nilsson är en fantastisk artist med mycket självdistans – och väldigt bra mellansnack.
Supernöjd med kvällen!

Om Ewa

Ju äldre jag blir desto mer fascinerad blir jag av möten. Inte sammanträden, utan de stunder i livet när jag verkligen möter någon - i en blick, i ett samförstånd, i en åsikt, en insikt, en aha-upplevelse. En bebis genomträngande, avslöjande blick, min hundkompis Mira som förstår när jag mår dåligt, bästa vännen L som skickar ett sms just i den stund jag behöver det som mest. Sånt vill jag skriva om!
Det här inlägget postades i Just nu och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

