Mrs Aqronsson


Fick en fin valkomsthalsning pa hotellrummet nar vi kom till Sharm el-Sheikh, men pa kuvertet stod det ”Mr & Mrs Aqronsson”. Vi bokade resa och hotell i vara respektive namn, men plotsligt ar jag alltsa fru. Na, vi leker gifta och trivs pa hotellet, pa stranden, vid poolen och framfor allt med solen och varmen.

Internet funkar inte pa den barbara datorn, och tradlost finns forresten bara nere vid stranden (de vill val att man ska dricka mycket ol medan man surfar) sa bilderna jag hade forberett far vanta tills jag kommer hem.

Platade for ovrigt en massa i vattnet i dag (23 grader varmt, forresten). Kopte en undervattenskamera, digital, innan vi akte. Snorklade bland en massa fina fiskar och fick manga fina bilder. Tror jag. De gar inte att fa fram i datorn de heller. Sa det blir inte roligare an sa har just nu.

Laste dock pa Facebook om en massa sno i Sverige. Jag ar sa glad att slippa pulsa och frysa. Det kanns ratt fint att ta en beer pa uteserveringen i stallet

Om Ewa

Ju äldre jag blir desto mer fascinerad blir jag av möten. Inte sammanträden, utan de stunder i livet när jag verkligen möter någon - i en blick, i ett samförstånd, i en åsikt, en insikt, en aha-upplevelse. En bebis genomträngande, avslöjande blick, min hundkompis Mira som förstår när jag mår dåligt, bästa vännen L som skickar ett sms just i den stund jag behöver det som mest. Sånt vill jag skriva om!
Det här inlägget postades i Just nu. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Mrs Aqronsson

  1. Sanna skriver:

    Men vad du skräms! Jag fick ju för mig att ni gått och gift er när jag läste rubriken!!

Kommentera

